ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГОВАЯ КОМПОЗИЦИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ АГРАРНОГО РЫНКА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жудро, Михаил Кирилович
dc.contributor.author Judro, M.K.
dc.date.accessioned 2016-03-02T10:51:06Z
dc.date.available 2016-03-02T10:51:06Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1627
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject АПК uk_UA
dc.subject ринки uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВАЯ КОМПОЗИЦИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ АГРАРНОГО РЫНКА uk_UA
dc.title.alternative Marketing composition of research in the agricultural market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten In the article the composition marketiingovaya perform analytical , empirical research of consumer preferences and the development of developing a marketing structure analysis of the effectiveness of agricultural market. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу