Electronic Repository

Особливості розробки заходів event-маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Давидюк, Юлія Володимирівна
dc.contributor.author Davydiuk I., I.
dc.date.accessioned 2016-03-01T12:17:47Z
dc.date.available 2016-03-01T12:17:47Z
dc.date.issued 2014-05-22
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1595
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;
dc.subject event-маркетинг uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Особливості розробки заходів event-маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities Of Arrangements In Event-Marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The author was detailed key stages of event-marketing. Were focused attention on the basic processes of creation and implementation of this modern marketing tool. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account