ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

СУТНІСТЬ І ПРИЗНАЧЕННЯ ТОРГОВИХ МАРОК. ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ ПОНЯТТЯ ТОРГОВА МАРКА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дорош, А.В.
dc.date.accessioned 2016-01-22T09:49:19Z
dc.date.available 2016-01-22T09:49:19Z
dc.date.issued 2015-05-15
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/142
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject торгова марка uk_UA
dc.subject впровадження марки uk_UA
dc.title СУТНІСТЬ І ПРИЗНАЧЕННЯ ТОРГОВИХ МАРОК. ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ ПОНЯТТЯ ТОРГОВА МАРКА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу