Перегляд по темі "brand"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Zavalii, T.O.; Завалій, Т.О. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Метою цієї статті є встановлення причин актуальності дослідження нематеріальних активів технологічних компаній. За оцінками різних консалтингових компаній («Interbrand», «Forbes», «Brand Finance», «Kantar»), 40–60 % 10 ...
  • Стойка, Н.С.; Поплавська, В.В.; Stoyka, N.S.; Poplavska, V.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Визначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: ...
  • Ковальчук, О.А.; Kovalchuk, O.A. (ЖДТУ, 2018)
    У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, ...
  • Поплавська, Вікторія Вікторівна; Poplavska, V.V. (ЖДТУ, 2019)
    У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, як інструмент управління бізнесом. Уточнено економічний зміст понять «бренд», «брендинг» та «торгова марка». Розглянуто функції бренда з двох позицій (функції для споживача ...
  • Легенчук, С.Ф.; Остапчук, Т.П.; Орлов, І.В.; Lehenchuk, S.F.; Ostapchuk, T.P.; Оrlov, І.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми інформаційного забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами підприємства. Констатовано існування дисфункції бухгалтерського обліку як засобу інформаційного забезпечення ...