Browsing by Subject "brand"

Sort by: Order: Results:

  • Zavalii, T.O.; Завалій, Т.О. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Метою цієї статті є встановлення причин актуальності дослідження нематеріальних активів технологічних компаній. За оцінками різних консалтингових компаній («Interbrand», «Forbes», «Brand Finance», «Kantar»), 40–60 % 10 ...
  • Стойка, Н.С.; Поплавська, В.В.; Stoyka, N.S.; Poplavska, V.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Визначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: ...
  • Ковальчук, О.А.; Kovalchuk, O.A. (ЖДТУ, 2018)
    У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, ...
  • Поплавська, Вікторія Вікторівна; Poplavska, V.V. (ЖДТУ, 2019)
    У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, як інструмент управління бізнесом. Уточнено економічний зміст понять «бренд», «брендинг» та «торгова марка». Розглянуто функції бренда з двох позицій (функції для споживача ...
  • Легенчук, С.Ф.; Остапчук, Т.П.; Орлов, І.В.; Lehenchuk, S.F.; Ostapchuk, T.P.; Оrlov, І.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми інформаційного забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами підприємства. Констатовано існування дисфункції бухгалтерського обліку як засобу інформаційного забезпечення ...

Search DSpace

Browse

My Account