Browsing by Subject "SMM"

Sort by: Order: Results:

  • Шестакова, А.В. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Розкрито основи формування і розвитку SMM та аналітики ринку, зокрема проведено типологію та вибір соціальних мереж відповідно до цілей SMM, розглянуто актуальні SMM тренди в Україні та світі. Визначено ключові завдання і ...
  • Шиманська, К.В.; Бондарчук, В.В.; Bondarchuk, V.V.; Bondarchuk, V.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022)
    В умовах цифровізації економіки та розвитку систем електронної комерції неможливо вийти на зарубіжний ринок без забезпечення власної присутності у глобальному цифровому комерційному просторі. Українські експортери, що ...
  • Вигівська, І.М.; Селецька, Д.О.; Семчук, І.В.; Vygivska, I.M.; Seletska, D.O.; Semchuk, I.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Перед бухгалтерами агентств та студій, що надають рекламні послуги такого типу, постало питання: «Яким чином визнавати та обліковувати роботи з популяризації брендів у соцмережах?». Чинна нормативно-правова база не дає ...
  • Макарович, В.К.; Селецька, Д.О.; Пиріжок, С.Є.; Makarovich, V.K.; Seletskaya, D.O.; Pirozhok, S.E. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2021)
    Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу ...

Search DSpace

Browse

My Account